Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Czas i Koszty dostawy

 

Dostępne formy dostawy:

  • paczkomaty InPost  -  16 zł  
  • Kurier InPost             - 19 zł
  • Kurier DPD                 - 22zł
  • Odbiór osobisty (po wcześniejszym ustaleniu)  - 0zł
  • Wysylka zagraniczna (do wybranych krajów)- 75,00zł

Czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie (to ważna informacja dla Ciebie, ponieważ jest on aktualizowany na bieżąco względem ilości zamówień). 

Jak jest liczony czas realizacji? Od następnego dnia roboczego od zaksięgowania wpłaty. PRZYKŁAD: Przedmiot z czasem realizacji 5 dni roboczych. Zamówienie złożone 1.02. (niedziela), opłacone 3.02. (wtorek). Czas realizacji liczymy od 4.02 (środa), czyli wysyłka najpóźniej będzie 10.02. Soboty i neidzieli nie wliczamy do dni roboczych.

PAMIĘTAJ! Większość naszych produktów wykonywanych jest przez nas ręcznie, dlatego też czas realizacji podany przy każdym produkcie jest na bieżąco aktualizowany względem ilości zamówień. Prosimy o uwzględnienie tego przy składaniu zamówienia. BRAK POTRZEBNYCH danych do personalizacji opóźnia realizację zamówienia i czas realizacji liczony będzie od od momentu podania niezbędnych informacji do wykonania przedmiotu.

Czas dostawy/ transportu od momentu wysyłki zamówienia: ok 1-2 dni roboczych (tyle czasu przewoźnik potrzebuje na dostarczenie Twojej paczki).

Czas realizacji widnieje przy każdym produkcie - pamiętaj, że jeśli produkt jest personalizowany, podczas składania zamówienia należy wpisać potrzebne do personalizacji dane w rubryce" komentarz do zamówienia." Jeśli dane do personalizacji nie zostały wpisane, prześlij nam je w oddzielnym mailu na adres biuroglamforest@gmail.com, ponieważ czas realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty oraz ustalenia szczegółów personalizacji. 

Nieodebrana paczka z paczkomatu. Jeśli klient zapomni o paczce, która czeka na odbiór w paczkomacie lub nie ma możliwości odebrania jej w ciągu regulaminowych 48 godzin, paczka zostanie odebrana przez kuriera i dostarczona do oddziału Inpost, skąd wyruszy do nadawcy. Jeśli klient wie, że nie będzie mieć możliwości odebrania paczki w terminie, 12 godzin przed datą odbioru otrzyma powiadomienie w aplikacji o możliwości przedłużenia czasu na odbiór o kolejne 24 godziny. Koszt takiej usługi to 7,99 zł. Jeśli paczka zostanie zwrócona do nadawcy, kosztem zwrotu zostanie obciążony klient (równowartość standardowego kosztu przesyłki na Paczkomatu).

Nieodebrana paczka od kuriera/ zwrot do nadawacy w przypadku błędnego adresu. Jeśli klient jest nieobecny pod wskazanym adresem w momencie, gdy kurier dostarcza paczkę lub wskazany w zamówieniu adres jest niepełny lub nie istnieje i zamówienie wraca do nadawcy, kosztem zwrotu zostanie obciążony klient (zazwyczaj jest to równowartość kosztu przesyłki kurierskiej). 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl