Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Reklamacje

Formularz Reklamacji Towarów
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
Rodzaj żądania reklamacyjnego:
1. Wymiana towaru na nowy
2. Nieodpłatna naprawa towaru
3. Obniżenie ceny towaru o kwotę ...
4. Odstępuję od umowy i zwrot ceny towaru na konto ...
Niepoprawna weryfikacja - reCAPTCHA.
Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Sklep. 
- Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną za pośrednictwem sklepu, Kupujący może składać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres mailowy biuroglamforest@gmail.com
- Zaleca się podanie w powyższej wiadomości e-mail jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Prosimy o dołączanie dokumentu sprzedaży (faktura/paragon) do reklamowanego produktu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia reklamacji przez Kupującego.
- Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Kupującego podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Kupującego sposób.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony w naszym sklepie towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuroglamforest@gmail.com
W związku z wadą możesz żądać:
  • wymiany rzeczy bez wad
  • usunięcia wady jeśli jest to możliwe
lub złożyć oświadczenie o:
  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji,  nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Jeśli w Twoim zamówieniu znalazł się produkt personalizowany- nie podlega on zwrotowi.
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl